Telefon:  +420 603 972 497
                     
Skip Navigation Linksoffice4u.cz  >  Podpora uživatelů  >  IS Munis - technická podpora

ISP verze 3.71

Datum: 1/16/2018, Kategorie: Externí/Soft-PC/Mzdy/Mzdy Win/ISP

Rozpočtová skladba k účtu 261

Datum: 1/9/2018, Kategorie: Munis/Windows

HF 3.28.1.10 (Evidence smluv, ERMS)

Datum: 1/4/2018, Kategorie: Munis
Vyžaduje nainstalovanou aktualizaci 3.28.1.9. Z důvodu aktualizace aplikačního serveru je nutné před instalací ukončit všechny moduly IS Munis na všech stanicích.

Mzdy 2017 verze 3.715

Datum: 1/4/2018, Kategorie: Externí/Soft-PC/Mzdy/Mzdy Win

Upozornění: Komunikace se základními registry po 1. 1. 2018

Datum: 1/2/2018, Kategorie: Munis/SQL/Evidence obyvatel
Pro komunikaci ze základními registry po 1. 1. 2018 je nutná instalace Hotfixu 3.28.1.9, bez jeho instalace nebude komunikace funkční.

Mimořádná výluka ISDS od 29. 12. 2017 do 2. 1. 2018

Datum: 12/27/2017, Kategorie: Externí
Správce informačního systému datových schránek oznámil mimořádnou odstávku tohoto systému v období od 29. 12. 2017 do 2. 1. 2018. Během této odstávky nebude možné přijímat ani odesílat datové zprávy.

HF 3.28.1.9

Datum: 12/27/2017, Kategorie: Munis
Vyžaduje nainstalovanou aktualizaci 3.28.1, zahrnuje HF 3.28.1.1 a 3.28.1.4. Z důvodu aktualizace aplikačního serveru je nutné před instalací ukončit všechny moduly IS Munis na všech stanicích.

HF 3.28.1.7 (Výkaznictví 2017 – další/nové roční výkazy)

Datum: 12/20/2017, Kategorie: Munis/ISM/Účetnictví a rozpočet/Výkaznictví
Výkaznictví 2017 s výkazem PT, VK (Peněžní toky, vlastní kapitál) pro rok 2017 a novými výkazy (Údaje o poskytnutých garancích a Údaje o projektech partnerství). Vyžaduje nainstalovanou aktualizaci 3.28.1, další informace k novým výkazům v detailu příspěvku.

HF3.28.1.6 (Hřbitovy a Evidence obyvatel)

Datum: 12/20/2017, Kategorie: Munis

HF 3.28.1.2 (Pokladna, Poplatky)

Datum: 12/20/2017, Kategorie: Munis/Windows
Aktualizace modulů Pokladna a Poplatky. Popis novinek a nastavení je v detailu příspěvku a připojeném souboru.

Tip pro Vás

Využijte podpory prostřednictvím e-mailu, podpora po telefonu není vždy optimální řešení.

Do e-mailu popište co nejlépe problém, popř. informace doplňte snímkem obrazovky.